יום שלישי, 22 במרץ 2011

Color Club Ulterior Motive

עוד לק מהקולקציה החדשה. הוא פשוט כמו Total Mystery רק בורוד. אם הלק ההוא שיחק על זה שיש בו שימר כחול שלא רואים בבירור אבל יש גם ורוד וסגול, הרי זה משחק על חוסר  ההבחנה בשימר הורוד. מצד שני- מבחינתי Total Mystery הוא כשלון, אבל אני פשוט מאוהבת ב- Ulterior Motive. יש בו משהו מתקתק, יפהפה ומקסים.
מעבר לכך- מכירות את זה שאתן מוצאות פריט מהמם וקונות אותו בכל הצבעים? (דנרה כתבה על כך פה) אז נראה שקולור קלאב לקחו השראה מזה. במילה אחת- למה? ביותר ממילה אחת- זה לא עובד. לקחת קונספט לתקוע אותו ליותר מלק אחד זה פתטי. מה, חסרים לכם צבעים ורעיונות? באמת? אז פעם הבאה אל תוציאו שלוש קולקציות בינוניות ביחד. עדיף שתוציאו קולקציה אחת מנצחת, מיוחדת עם קו אחיד אבל שימשיך לשמור על הייחוד של כל לק. בכל זאת, זאת לא העבודה שלכם?







מבחינת צבע הבסיס, התמונה השנייה, השלישית והחמישית נאמנות למציאות הכי הרבה. מריחה מושלמת, שלוש שכבות ייבוש נורמטיבי.

יום שני, 21 במרץ 2011

Color Club Total Mystery

הלק הזה גם הוא מקולקציית Alter Ego המדוברת. ציפיתי ממנו להמון, והוא אכזב אותי מעט. בעיקרון זהו בסיס כחול כהה עם שימר ורוד, סגול וגם קצת כחול. מקרוב- מושלם. מרחוק- גרסה מלוכלכת מעט של 275 החרוש של שיק, מפאת הטשטשות השימרים.







התמונות לא משקפות את צבע הבסיס- הוא יותר כהה.

יום רביעי, 16 במרץ 2011

Color Club Masquerading

לפני מספר שבועות הוציאה חברת Color Club, שהלקים שלה עוד לא הוצגו פה בבלוג, 3 קולקציות חדשות.באופן כללי- לא אהבתי. והנה למה:
קולקציית Starry Temptress מונה 6 לקים וטופ  אחד. מארבעה צבעים ממש לא התרשמתי, אבל את Otherworldly ו Wink, Wink, Twinkle חיבבתי בהחלט ובטח אשיג אותם בקרוב. בקיצור- לא משהו.
קולקציית  Wicked Sweet מכילה 7 לקים סופר קיציים אבל לא ממש מחדשים משהו. אהבתי  בהתחלה את Wicked Sweet (הלק) אבל אז גיליתי שהוא שימרי... לא שזה רע- פשוט את לק המסויים הזה העדפתי קרמי. חבל.
קולקציית Alter Ego היא בעלת 12 לקים המתחלקים לשישה משעממים ושישה מהממים. בערך. על המשעממים לא היה בכלל מה לדבר במקרה שלי, אבל מהמיוחדים בחרתי חמישה- כולם חוץ מהלק הנושא את שם הקולקציה- Alter Ego. מהם אני ממש מרוצה.


אבל מה זה אומר אם משלוש קולקציות בחרתי רק חמישה ? זאת שאלה למחשבה.


החלטתי לתאר את Masquerading בשלושה חלקים. הצבע- כסוף-כחול-ירקרק. הגימור- מטאלי מהמם עם מריחות מברשת  בדיוק כמו שאני אוהבת (כן, אני אוהבת את זה. זה גורם לי להרגיש שהלק מציאותי יותר). השימר- כחול-ירוק, שלא בולט אלא משתלב עם הגימור. בעיני הוא יפהפה, והיה לי כיף להסובב איתו. הוא הרגיש לי מיוחד אבל למרבה האבסורד לא מוזר בכלל. בקיצור- Gorgeous.








מריחה קלילה, יש פה שתי שכבות אבל אפשר להסתפק באחת, ייבוש מהיר.

יום שבת, 12 במרץ 2011

Andrea Milano No. 15

משו טוב עובר עליי, אני סוף סוף מתחילה להסוויטצ' את כל הלקים שקניתי מוניטי. אז זה אחד מהם. לילך בהיר יחסית, לא ממש פסטלי, יותר כהה. אני אוהבת את הצבע, אבל הוא ממש ממש משמש לא מחמיא לי.. חבל . למתעניינות- שתי שכבות מושלמות, ייבוש ממוצע, אין נזלות, מברשת נוחה.



פה הוא נראה עוד סביר על היד שלי, אבל אל תתבלבלו- הוא באמת ממש לא מתאים לי.

יום שלישי, 8 במרץ 2011

Chic No. 296

אוי, כמה אוהבת כתומים. פשוט צבע יפה. אז זה כתום מדהים. יחסית כהה, נוטה טיפה לאדום. מהמם. שתי שכבות, מריחה מושלמת, ייבוש מהיר. התמונות משקפות בהחלט את הצבע.


אתן אוהבות כתומים ?

יום שבת, 5 במרץ 2011

Chic No. 220

את הלק הזה בחרתי רק כדי שיהיה לי זהב כלשהו. באופן אישי- אני שונאת את הצבע הזה. בבגדים, תכשיטים ולכן גם בלקים. אבל בכל זאת - הנה הממצאים. זרת ואמה- שכבה אחת, קמיצה ואצבע- 3 שכבות. אפשר לראות שבשכבה הראשונה הגליטרים לא אחידים בכל הציפורן:



נגזזו בזאת

בצער רב וביגון עמוק, ציפורניי נגזזו עד בסיסן בשל רצון פרוע לחדש את גדילתן. הנה התמונה הקשה לצפייה:


עצוב, לא? אעלה פוסט נוסף היום, כי זה לא פייר לא להראות סווטצ'ים היום.

יום חמישי, 3 במרץ 2011

China Glaze Dorothy Who ?

גם הוא, כמו חברו מהפוסט הקודם, נקנה מוניטי. מדובר בגליטר בכחול שקפקף בשכבה הראשונה, שבונה אטימות במהלך השכבות. מהמם לגמרי, יפה גם לבד  וגם מעל כחול אחר .אין לי זמן היום להרבה מלל, אז יאללה ללק :







מהמם , לא ?

יום שלישי, 1 במרץ 2011

China Glaze Four Leaf Clover

את הגוון היפהפה הזה רכשתי מוניטי גירל. מדובר בירוק כהה נוטה קצת לכחלחל, עם פורמולה נוחה- אטום בשכבה אחת, ייבוש מהיר והסרה קלה. למרבה הצער, המצלמה שלי לא רצתה להראות את הירקרקות שלו, ונותרתי עם תמונות של גוון כחול חביב , אבל בלי שום קשר ללק הזה :



 כל התמונות צולמו לאחר יומיים בלי טופ . למישהי יש טיפים לתמונות נאמנות למציאות ?