יום שני, 24 בינואר 2011

מברשות , חלק א' !

אז .. לפני כמה שבועות קיבלתי 15 מברשות ל - Nail Art , ואני עומדת לסקור אותן בכמה חלקים . כל חלק יוקדש לסוג מסויים של מברשות , ואחרי שאסביר למה הן משמשות , אציג לכן מדריך לעיצוב המשתמש בהן .

והיום ... (תופים תופים) אציג מברשות שחתוכות באלכסון , שקוראים להן גם one stroke brush . קיבלתי שתיים כאלו :


מה שהן יודעות לעשות זה , טוב , בייחוד פרחים . יש הרבה סוגים של פרחים שאפשר לצייר איתן , אבל היום אני אראה לכן סוג אחד .

אז ככה :

לעיצוב תצטרכו -

בגזרת הלקים , לק בהיר , לק כהה , בסיס או מחזק וטופ או מייבש .

אני בחרתי - לבן , ורוד ( 287 של שיק ) , מחזק של תפוח ,ו - Start to Finish של OPI .


שתי מברשות מהסגנון הנ"ל , בשני גדלים שונים .

דף נייר או פתק .


מרחו את הבסיס :


טפטפו על הנייר טיפת לק מכל צבע :


טבלו את הצד ה"ארוך" בלק הבהיר ואת הצד ה"קצר" בלק הכהה :


הניחו לשניה את המברשת על הציפורן כך שהקצה שלה נוגע בציפורן :


המשיכו באותו רעיון כך שאתם מסובבים את המברשת קצת לפני כל נגיעה , כך שיווצר פרח :


הוסיפו פרנץ' מהלק הכהה :


עשו את כל התהליך בכל הציפורניים , ופזרו את הפרחים בכל מיני מקומות , עם שתי המברשות , והוסיפו טופ :







לסיכום : המברשות נוחות לפרחים האלו , והתוצאה יפה . אני לא יודעת אם אשתמש בהן הרבה , ולא הייתי קונה אותן אם הן לא היו באות כחלק מחבילה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה