יום רביעי, 16 במרץ 2011

Color Club Masquerading

לפני מספר שבועות הוציאה חברת Color Club, שהלקים שלה עוד לא הוצגו פה בבלוג, 3 קולקציות חדשות.באופן כללי- לא אהבתי. והנה למה:
קולקציית Starry Temptress מונה 6 לקים וטופ  אחד. מארבעה צבעים ממש לא התרשמתי, אבל את Otherworldly ו Wink, Wink, Twinkle חיבבתי בהחלט ובטח אשיג אותם בקרוב. בקיצור- לא משהו.
קולקציית  Wicked Sweet מכילה 7 לקים סופר קיציים אבל לא ממש מחדשים משהו. אהבתי  בהתחלה את Wicked Sweet (הלק) אבל אז גיליתי שהוא שימרי... לא שזה רע- פשוט את לק המסויים הזה העדפתי קרמי. חבל.
קולקציית Alter Ego היא בעלת 12 לקים המתחלקים לשישה משעממים ושישה מהממים. בערך. על המשעממים לא היה בכלל מה לדבר במקרה שלי, אבל מהמיוחדים בחרתי חמישה- כולם חוץ מהלק הנושא את שם הקולקציה- Alter Ego. מהם אני ממש מרוצה.


אבל מה זה אומר אם משלוש קולקציות בחרתי רק חמישה ? זאת שאלה למחשבה.


החלטתי לתאר את Masquerading בשלושה חלקים. הצבע- כסוף-כחול-ירקרק. הגימור- מטאלי מהמם עם מריחות מברשת  בדיוק כמו שאני אוהבת (כן, אני אוהבת את זה. זה גורם לי להרגיש שהלק מציאותי יותר). השימר- כחול-ירוק, שלא בולט אלא משתלב עם הגימור. בעיני הוא יפהפה, והיה לי כיף להסובב איתו. הוא הרגיש לי מיוחד אבל למרבה האבסורד לא מוזר בכלל. בקיצור- Gorgeous.








מריחה קלילה, יש פה שתי שכבות אבל אפשר להסתפק באחת, ייבוש מהיר.

2 תגובות: