יום שני, 18 באפריל 2011

ליל סדר ברוח פורים

אז נכון, פורים עבר כבר לפני חודש, אבל גם פסח הוא חג שמח, וקניתי לי לאחרונה רביעיית גליטרים מתוקה מבית LAKA... אז למה שלא נשלב את כל הטיעונים לסקירה ראשונה בבלוג של חברת LAKA במסגרת פוסט לפסח? אז הנה לכם:
חברת LAKA היא רשת מניקור אקספרס (מציעה מניקור מהיר בקניונים במחירים זולים במיוחד) המשתמשת אך ורק בלקים שלה, המיוצרים בשבילה בצרפת.
החברה מוכרת לק ב-30 שקלים, ומציעה מבצעים אם קונים שלושה או חמישה בבת אחת. לדוגמא, חמישה לקים יעלו רק 120 שקלים. בנוסף, ניתן לקנות רביעיות של 9 מ"ל, תמורת 70 ש"ח. וזה בדיוק מה שאני עשיתי.
הסיבה שלא ניסיתי את הלקים שלהם לפני כן כי אף פעם לא מצאתי גון שממש עניין אותי, כיוון ש- 90% מהלקים שלהם הם קרמיים. אך כשנתקלתי ברביעייה שהכילה 4 גליטרים טהורים, החלטתי שהגיע הזמן. שם הסט הוא "Sparkling Nights", וככה הוא נראה באריזתו:


כפישאתן רואות, ברביעייה אדום, ורוד, כחול וירוק, וכולם גליטרים.




הגליטר האדום היפהפה הזה נוטה מעט לכתום,  והגליטר שלו הוא זהוב-אדום. אפשר לראות בו את השילוב של גליטרים קטנים וגדולים, והמראה פשוט מקסים. המריחה הייתה קצת מעצבנת, אך נדרשו שתי שכבות בלבד. הייבוש היה איטי מעט יחסית לגליטר. הוא מחוספס מאוד, הנה תמונה שממחישה, מומלץ להגדיל:


אבל הוא כ"כ יפה שנסלח לו...




הבסיס של הלק הזה הוא מג'נטה, שנוטה לורוד הרבה יותר מלסגול. הגליטר הוא סגול. גם ממנו אני מרוצה. 3 שכבות נדרשו, ייבוש סביר בהחלט, מריחה גם. בעיית החספוס נראתה גם כאן.




אוווו ... כל כך יפה, מיוחד... הגליטר פה הוא תכלת-כסוף, מה שיוצר קונטרסט עם הצבע הכחול הכהה, ונותן לו חיים ובהירות. מדהים. גם פה נדרשו 3 שכבות, החספוס הנוראי הכה שלישית, המריחה הייתה ממש בסדר וגם הייבוש.




הגליטר לא טורקיז, אלא ירוק, אבל מצלמות הופכות כל דבר לכחול ... הוא יפהפה, ויש בו גם שימר עדין ירוק וגם גליטר מאסיבי באותו הגוון. מראה אטום מושג בשלוש שכבות, הייבוש סביר. המריחה הייתה מוזרה, כי הוא קצת גושי וכי המברשת חתוכה באלכסון מסיבה לא ברורה:


לסיכום- הצבעים המסויימים האלו נחמדים ומיוחדים, השאר קרמים רגילים ופשוטים שאפשר למצוא בכל מקום אחר. הפורמולה (של הגליטרים) מאוד הפריעה לי, בייחוד החספוס, חוסר האחידות, הייבוש ותקלת המברשת של הלק הירוק. בהתחשב בכך שהם מכילים Dibutyl Phatalate ו Isopropyl Acetate Toluene או בקיצור DBP וטולואן, התמחור ב-30 ש"ח הוא מוגזם לחלוטין. עדיף לקנות שיק ב-10 ש"ח מהגרסה החדשה נטולת הרעלים עם פורמולה טובה יותר ורעילה פחות.


ולנושאים משמחים יותר: מה אלבש לסדר?






אז מה אתן אומרות ? מה תלבשו לסדר ? התנסתן בלקים של LAKA ?

4 תגובות:

  1. רציתי בדיוק לפני כמה זמן לקנות את הרביעה הזאת, אבל לא הייתי בטוחה.. חח לפי מה שאמרת אז לא הכי מומלץ לקנות אותה מזל שלא קניתי עדיין חח

    השבמחק
  2. כן... וזה חבל כי היה לה המון פוטנציאל אבל מבחינת הפורמולה והרעלים לעומת המחיר הם פשוט נפלו- אפילו בלקים של טופ ביוטי אין רעלים, אז למה שיהיו בלקים שמתומחרים ב-30 ?

    השבמחק
  3. מקסימים הגליטרים האלה! מעולם לא ניסיתי לקים של לקה.

    השבמחק
  4. פשוט צודקת... אם הייתי את, גם לא הייתי רצה לנסות אותם.

    השבמחק