יום שני, 25 באפריל 2011

Chic No. 300 - Fashion Yachts והתרשמות מהקולקצייה

והנה האחרון האחרון שקניתי מקולקציית My Lovely Vacation של שיק לכבוד קיץ 2011. מבחינתי- הוא הכוכב של הקולקצייה. מדובר בבתכלת ירקרק מעט, קיצי בטירוף, מושלם גם למניקור וגם לפדיקור עם פוטניציאל להפוך ל- 512 הבא. ממש גרסה קיצית ל- 512. ולמה? כי שיק בבוודאי ראו את ההצלחה הטוטאלית שלו, למרות המריחה הסמיכה וייבוש האיטי, ובחרו להבהירו ולשפר את הפורמולה.
נכון שזה משתמע כאילו זה לא מוצא חן בעיני. אבל אני דווקא חושבת ש-300 עומד בפני עצמו, כלק מדהים שיהיה הצלחה מדהימה בפני עצמו. בעיני הוא פשוט מיוחד, ויש בו אמירה מסויימת, ועל זה יצטרכו להסכים גם אלו שירוק וכחול זה לא לטעמן.
מעבר לכך, אני רוצה להוסיף שאני ממש מרגישה את השינוי שעובר בחברות הלקים הישראליות. בלייף וג'ייד יש יותר ירוקים ויותר כחולים מעונה לעונה, שיק מזמן מובילים בהם.הצם העובדה שיצאו בקולקצייה הזאת שני גווני כחול שאחד מהם נוטה לירוק, ושבקולקצייה הקודמת היו סימנים מטאליים חזקים ממש מוכיחים לנו שיש ביקוש לכך גם מצד הישראלית הממוצעת.
במציאות הלק יותר ירקרק מפה בתמונה:

מריחה נוחה , אטימות כמעט מלאה בשכבה ראשונה, פה יש שתיים. הפורמולה דומה מאוד ל-304 (האדום).

התרשמותי מהקולקציה-
אני חושבת שאכן יש קו מאחד של כל הלקים בקולקצייה. הייתי שמחה לשילוב של קצת שימרים וגליטרים, אבל אני יכולה להבין את הקושי שבשיבוץ לקים שכאלו בקולקצייה בעלת 6 לקים. הקולקציה כולה צבעים קיציים מאוד, ומבחינה שיווקית ברור שהיא תצליח- יש בה מצד אחד צבעים כמו כאדום וורוד, ומצד שני גם כחול וירוק. מבחינת הפורמולה, יש עדיין מקום לשיפור בייבוש ובסמיכות הכל כך אופיינית ללקים של שיק.

2 תגובות: